Nyt medlemssystem i 2014


Hal 12 har igennem længer tid arbejdet på at få udviklet et nyt medlemssystem der vil gøre det meget lettere for vores medlemmer at bruge Hal 12.  

 

Nye Medlemskort

Fremover vil alle medlemmer få medlemskort med navn og billede på, og kortet vil samtidig kunne bruges til at betale med i Hal 12. Medlemmer får nemlig adgang til en online profil hvor de vil kunne overføre penge fra et alm. betalingskort (Dankort, Visa, Mastercard osv.) til deres medlemskort. Der vil på sigt, også være mulighed for automatisk optankning ved en fastsat minimumssaldo, så man ved at der altid er penge på kortet.

Det vil sige at man som medlem aldrig mere behøver at have kontanter med i Hal 12!

 

Indmelding

Indmelding foregår i Hal 12 hvor man, med hjælp fra vores medarbejdere, udfylder indmeldingsformular på vores iPad. Ved indmelding udleveres et nummereret midlertidigt medlemskort som skal bruges indtil det permanente kort er oprettet og printet hos vores leverandør. Dette vil typisk tag 2-3 uger hvorefter det permanente kort udleveres mod aflevering af det midlertidige.

 

Login til din medlemsprofil

På nedenstående link kan du logge ind på din medlemsprofil når du har fået sit medlemskort udleveret. Her kan du indsætte penge på dit medlemskort og på sigt vil du også kunne indstille din Hal 12 konto til automatisk optankning og automatisk kontingent betaling.


Første gang du logger på er det vigtigt ikke at bruge "opret bruger" linket. Du skal blot benytte den e-mail og den adgangskode du har angivet ved indmelding. Har du ikke angivet nogen adgangskode ved indmelding skal du blot benytte "nulstil adgangskode" funktionen, hvorefter du får tilsendt en nye via e-mail.


Ved problemer kontaktes Pelle via pelle@hal12.dk

 

Login til online medlemsprofil



- Sponsorer Hal 12s kassesystem - 






- Sponsorer Hal 12s kassesystem -